niedziela, 23 grudnia 2012

WESOŁYCH ŚWIĄT

Ostatnimi czasy mnóstwo czasu spędzałam w kuchni, więc miast wić kolczyki, lepiłam pierogi, kleiłam uszka, robiłam i zdobiłam pierniczki. Są jeszcze śledzie, zaprawiony karpik i ugotowany już barszcz ( ponieważ jutro do 14-nastej w pracy będę) i inne mniej fotogeniczne, acz smaczne specyjały.
Pierniczki dzielnie od pierwszego, do ostatniego etapu czyniła ze mną córeńka moja kochana, reszta rodziny inne pożyteczne czynności wykonywała.
Niemniej pierniczki powstały i wrzucam je wraz z najserdeczniejszymi życzeniami  WESOŁYCH ŚWIĄT - dla wszystkich.



A tak wyglądał po kolei proces twórczy.








Niektóre z nich chętnie bym zaimpregnowała i zawiesiła na biglach lub jakimś łańcuszku, ale z przyjemnością podaruję takie pierniczki bliskim.
Niemniej...
WESOŁYCH ŚWIĄT !!! Radosnych, pachnących, z ośnieżonymi konarami drzew, wypełnionych wesołym gwarem szczęśliwej rodziny. Dużo dobrego - Jadzia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz