poniedziałek, 12 stycznia 2015

Kolczyki do FELICITY skąpanej w słońcu.

Witajcie dziś.
Oto pierwszy mój wpis w tym roku, choć już na dobre się on rozkręcił.
Za oknem ucichły (ku uciesze mojej psinki) wybuchy różnorakich petard i wszystkiego innego co miało uczcić nadejście Nowego Roku, a czego nie lubię ze względu na zalęknione zwierzaczki - zwłaszcza.
Za oknem już tylko wiatr wieje obdzierając się na szkieletach drzew - może dla tego tak wyje, a ja na przekór aurze pokarzę Wam kolorowe kolczyki.
Kolczyki, które uszyłam do letniej FELICITY. Pani Joanna, na Gwiazdkowy prezent chciała ten wisior, ale z kolczykami do kompletu. Bardzo się ucieszyłam mogąc znów zatopić igłę w kolorowych tasiemkach.
Komplecik już oczywiście u swojej właścicielki.
Mnie zostało wspomnienie miłej korespondencji i zdjęcia, którymi chcę się z Wami podzielić.

W centrum zielony awenturyn, jest tam kuleczka jadeitu, niebieski hematyt, koralowa kropelka i kilka koralików Toho.






Serdecznie pozdrawiam Pani Asiu i przyjemności z noszenia życzę.

8 komentarzy:

  1. Bardzo energetyczny komplet:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Komplet jest cudowny! Kolory niesamowicie ciepłe i dodające energii. Nic tylko się zachwycać! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż się człowiek sam uśmiecha na widok takich kolorowych maleństw :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieplutko mi się zrobiło (a to u mnie bardzo zimny poranek!) Boskie te kolory, liczę, że częściej dasz nam je oglądać (może zaoszczędzę na ogrzewaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aż się miło robi jak się widzi takie kolorowe prace w pochmurne dni :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki piękny i radosny! Wspaniały komplet :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny komplet!! Też uwielbiam robić takie sutaszowe fale i zawijasy :) A nazwa pasuje do kompletu idealnie - jest tak samo radosna i lekka.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie i energetycznie! Wspaniale dobrane kolory.

    OdpowiedzUsuń