środa, 13 marca 2013

Kolczyki zainspirowane.

Kiedy zobaczyłam paletę barw w wyzwaniu KK, byłam przekonana że te kolory nie są dla mnie - weny brak!
Weny na kolory nie miałam, więc "uczepiłam się Grecji", bo i temat cieplutki i skojarzenia miłe, a rzeczywistość nie ma się co czarować - NIE ROZPIESZCZA. Tak więc wiłam się wokół Grecji i turkusów, i zaglądałam na stronkę  KK by podziwiać zdolne dziewczyny. Kiedy już zbliżałam się ku końcowi  (a do wykończenia bransoletki wspomnę, miałam kilka podejść) olśniło mnie !!!
Najpierw powstał szkic, a później udało mi się nic nie zepsuć. Tak więc korzystając -o zgrozo- z niekorzystnej pogody, przysiadłam i zdążyłam przed upłynięciem terminu.
Oto KOLCZYKI powstałe z inspiracji PALETĄ BARW  tadamm !!!


Kolczyki wraz z biglami mają 9,5cm długości, w najszerszym miejscu zaś, mają 4cm.





 Oraz kolczyki w akcji - czyli na swoim miejscu.


Za zbyt długi wywód myślowy - znudzonych przepraszam, ale czasami tak mam, że muszę, no muszę napisać i już.
Zaglądających SERDECZNIE POZDRAWIAM.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz