wtorek, 13 maja 2014

Kolczyki PIKOWANE black &white

Kolczyki "PIKOWANE" są kolejną serią, która powstała wręcz, jako kontynuacja kolekcji JEANS.
Tak bardzo spodobała mi się plecionka z Super Duo w kolczykach dżinsowych, że pozwoliłam sobie na eksperyment z innymi ich kolorami.
Po uszyciu pierwszych, od razu skojarzyły mi się z jakże modnymi ostatnio tkaninami o fakturze przypominającej pikowanie. Tak więc moje kolczyki zyskały taką właśnie nazwę: PIKOWANE
Oto pierwsza ich odsłona, kolczyki PIKOWANE w kolorze czarno - białym.








W nieco przewrotny sposób podam przepis na wykonanie takich kolczyków (może dlatego, że dziś mam wielki apetyt na słodycze).
Tak więc....
Składniki: czarny sutasz, białe Super Duo, kuleczki Nocy Kairu, po jednym Fire Polish, kwiateczek hematytu i obowiązkowo koraliki Toho.
Narzędzia: cieniutka nic monofilowa, igła i precyzyjne gładkie szczypce.
Wykonanie: cierpliwość i godziny pracy połączyć używając wyobraźni. Następnie podszyć i ozdobić tył, zawiesić na biglach i zaimpregnować. Powstałą biżuterię "obzdjęciować" i wystawić na blogu, w celu zaopiniowania przez wprawione oko "rękodzielniczek - biżuteryjek". Posmakujcie więc okiem - zapraszam, i pozdrawiam bardzo serdecznie.
Dziękuję, że tu zaglądacie.

9 komentarzy:

  1. Jestem zakochana w Pani biżuterii :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wzór jak najbardziej godny powielania i przetwarzania, pikowane w czerni i bieli prezentują się nie mniej atrakcyjnie od dżinsowych:)
    Przepis zrobiłaś niesamowity, aż ślinka cieknie, ale chyba zapomniałaś o "dopieszczaniu" :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, dopieszczanie jest równie istotne. Troszkę się spieszylam z opisem i pominełam. Dziękuję. Oczywiście DOPIESZCZAMY za każdym razem.

      Usuń
  3. Rzeczywiście, wszystko teraz pikowane oprócz skarpetek ;D także skojarzenie bardzo na czasie. Na pewno wypróbuję Twój przepis jak tylko zakupię sobie SuperDuo, choć nie wiem, czy wyjdą mi takie fajne wytworki ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, oprócz skarpetek, ale to do czasu. Jak się skapnie przemysł dziewiarski to będą i skarpety i pończochy pakowane hi hi. Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Kolczyki są piękne, z klasą i niebanalne. Z całą pewnością królowa pikowania Coco byłaby pod wrażeniem. Świetnie komponowałyby się z klasycznym modelem chanelki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kolczyki:) Nie ma to jak klasyczna czerń z bielą:D

    OdpowiedzUsuń