sobota, 9 lutego 2013

Sutasz w kolorze blue ARETUZA

AGAT 
Jego plaster otuliłam białą organdyną i tasiemkami sutasz w kilku odcieniach koloru niebieskiego, są tam też perełki i drobne koraliki.
Wisior ma doczepiane karabińczykami sznureczki, które można zamienić na białe lub na łańcuszek. W zależności od rodzaju dekoltu, wisior można też nosić na dwa sposoby, oba prezentuję na fotkach. W tej właśnie chwili przyszła mi do głowy myśl, by jeszcze dorobić do niego długi, grubszy sznur skręcany. Na takim długim "zawieszeniu" świetnie będzie się prezentował z dżinsami + T-shirt i miejski look na miarę celebrytki zapewniony :-).
... ale ale, jeszcze jedna myśl - można zawiesić go na sznurze perełek i będzie uroczym akcentem do ślubnej kreacji. Później dopiero przewiesić go na długi sznur i "wykorzystać" ile się da.
Tak, uczyniłam wisior i zaczęły się rodzić kolejne pomysły na to, co jeszcze można z nim zrobić.
Za chwilkę zapakuję go i zacznę komponować resztę "zawieszeń".
Popracuję jeszcze nad nim troszeczkę - z nieskrywaną przyjemnością.
Tymczasem zaś, zgłaszam go do KK Wyzwanie Motyw - Trójkąt
bo stamtąd pochodzi inspiracja.













Lubię pracować z plastrami agatu.
Naszyjnik ten powstawał w międzyczasie koralikowania - by palce moje nie zapomniały o sutaszu. Nie byłam pewna czy zdążę przed upływem czasu w wyzwaniu, ale sam temat jest dla mnie i inspiracją, i wyzwaniem. Jeśli podołam, to super, jak nie - to znaczy że jeszcze trzeba nad wyobraźnią popracować i umieć ją ujarzmić w efekt końcowy.

1 komentarz:

  1. Śliczny naszyjnik, a pomysł z tiulem to rewelacja. Można ukryć te męczące nierówności plastra. Mam kilka takich plastrów. Jak do tej pory tylko jeden oprawiłam, ale nie jestem zadowolona. Dlatego, dopóki nie znajdę jakiegoś sposobu na oprawę, będą sobie leżeć. Pozdrawiam i powodzenia w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń