poniedziałek, 6 października 2014

DEJA VU bransoletka x 2

Dziś pokażę Wam dwie bransoletki.
Nie są bliżniaczo identyczne, lecz szyjąc drugą, miałam takie wrażenie graniczące z pewnością, że już ją kiedyś szyłam ;-)
Oto moje Deja vu

Pierwszą z bransolet szyłam na zamówienie i już gości na nadgarstku swojej właścicielki.







Drugą uszyłam, ponieważ pierwsza bardzo mi się spodobała.
Zarówno wzór, jak i kolorystykę troszeczkę zmodyfikowałam.
Na potrzeby wyzwania w Kreatywnym Kufrze dodalam sutasz w kolorze szarym i mamy kolory: BIAŁY, CZARNY, SZARY + SREBRNY




Tym samym bransoletkę zgłaszam do KK na wyzwanie KOLORY


DEJA VU - jeszcze zdążyłam przyłapać je razem :-)



Witam nowe obserwujące. Mam nadzieję, że się Wam tutaj spodoba.
Rudej dziękuję za nominację, postaram się uściubić nieco czasu i z wolną od terminów głową spokojnie i składnie odpowiedzieć na pytania.
Pozdrawiam.

7 komentarzy: