czwartek, 16 października 2014

KARNEOL w koszyczku.

Wzór już prezentowany, lecz kolorki tak jesienne, jak liście - resztki liści pozostałe na drzewach, i opadłe na ziemię.
Właśnie takie widoczki mam za oknem, gdy spoglądam znad biurka za okno. Mimo wszystko ładne widoczki.
Zauroczona lekkością tych liści i ich kruchością nie mogłam nie uwiecznić tej chwili w kolczykach...
więc uwiłam, i zapraszam do zdjęć.






Kolczyki zgłaszam do Kreatywnego Kufra na ogłoszone tam wyzwanie.


Tam jesień jeszcze ładniejsza, jeszcze liczniejsza - bardziej dziewicza i nieskazitelna.

Zdjęcie znalezione na str. internetowej " radiokraków".
Pozdrawiam serdecznie.

11 komentarzy:

  1. Piękne, mam nadzieję, że nie spadną nikomu z ucha jak liście z drzew, byłoby strasznie szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też się bardzo podobają - ja strasznie lubię takie jesienne barwy :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesień piękna u Ciebie, cieplutka :) Trzymam kciuki za wyzwanie!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękne ! Kolorystyka idealna ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super kolory, super wykonanie. Kolczyki przepiękne :)
    Zapraszamy do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowite! Pieknie się prezentują. Jak małe słoneczka :) Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie cudowne! Są przepiękne!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zamknęłaś w nich ostatnie promienie słońca :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne te jesienne zawijasy. Powodzenia w wyzwaniu !

    OdpowiedzUsuń