poniedziałek, 20 października 2014

Okazały wisior. FLAMENCO

W przysłowiu bywa guzik z pętelką, a ja uszyłam "guzik z cegiełką".
Duży wisior z okazałym plastrem koralowca w centrum. Obszyłam go sutaszem, i taśmą cyrkoniową. Ponadto korale koloru pomarańczowego, Noc Kairu, hematyty, akrylowy kwiatek i .... guzik. Guzik z koralowcem miast pętelki.





 Zaprawdę powiadam Wam, to jest guzik, a przeleżał u mnie od wiosny, i do pięt nie dorasta koralowemu plastrowi, gdyż ten pochodzi z wczesnych moich zakupów i ma już dobrze ponad dwa lata. To się naczekał, a jego pobratymcy (z tego samego sznura) wrócili do pudełka by dalej popaść w stan oczekiwania.




 Co prawda GUZIK w mojej pracy nie jest centralnym elementem wisiora, lecz myślę że to nie zdyskredytuje go w wyzwaniu Kreatywnego Kufra, więczgłaszam pracę do wyzwania.


... a wyzwanie było nie lada, gdyż jakoś myślałam, że termin zgłaszania upływa nieco póżniej, a tu nie, uwijałam się więc na dziś.
Nawet jeszcze nie wymyśliłam jak można by go ładnie nazwać, bo pospolicie, to "cegiełka" ale kto chciałby nosić cegłę u szyii.
Więc naszyjnik aż prosi się o pomoc - może Ktoś miałby jakąś ładną nazwę dla niego ??? Już tyle razy padały od Was trafne skojarzenia, że chętnie i tym razem poczytam.
A tymczasem pozdrawiam życząc pięknego tygodnia.

17 komentarzy:

  1. Jestem jednak za cegłą, bo z taką u szyi bym chadzała. Skoku do wody bym nie zaryzykowała, nie w obawie o bezpieczeństwo własne, a naszyjnika. Połączenie super i trzymam za niego wyzwaniowe kciuki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ma zostać cegłą to w instrukcji dodam 'unikać kontaktu z wodą'.

      Usuń
    2. No! I cegła na dno nie poszła, a wręcz przeciwnie - gratuluję wyróżnienia!

      Usuń
    3. Dziękuję, mam takie zaległości z netem, że ojjojjoj i to dzięki Tobie dowiedziałam się o wyróżnieniu.

      Usuń
  2. A ja myślę, że taka cegła na szyi zada szyku! I guzik to powinno innych obchodzić, że cegła ;) tym bardziej, że naszyjnik jest przepiękny i taki dopięty na ostatni guzik:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... w sumie to tak. A Ty nie śpisz o tak później porze ?!

      Usuń
    2. od czasu do czasu dopada mnie bezsenność :(

      Usuń
  3. Wow! Fantastyczny wisior :) Powodzenia w wyzwaniu - będę mocno zaciskała kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna praca, choć gdybyś nie napisała, że jest tam jakiś guzik to pewnie nikt by się nie domyślił :-) też mam cały sznur kamieni w takim kształcie i nic mądrego nie umiem z nimi zrobić... niestety.
    Pozdrawiam i powodzenia w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To czasami dłuuuugo się czeka na olsnienie. Może dla tego mam spore zapasy kamieni by jak już olśni, nie tracić czasu na zakupy i kompletowanie.

      Usuń
  5. Bardzo ciekawy pomysł na guzik :) kolor ceglany jak dla mnie idealny :)
    Zapraszamy do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo oryginalny pomysł. Szarości niesamowicie podkreśliły kolor "cegiełki". Powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki śliczny!!! Gratuluję wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała praca. Bardzo efektowna :)

    OdpowiedzUsuń