sobota, 10 sierpnia 2013

Niespodzianka.

Witam zaglądających na tą stronkę cieplutko.
Dziś będzie krótko, i na temat. Na temat niespodzianki.
Otóż wczoraj Pani listonosz przyniosła przesyłkę, a w niej same smaczki. Była to nagroda - niespodzianka, jaką przygotował sponsor VI miejsca - Karokorale -  w wyzwaniu "opaska" Kreatywnego Kufra.
Wziąwszy pod uwagę niesprzyjające warunki przyrody za oknem, czyli deszcz z opadami na przemian, miło było taką niespodziankę rozpakować. Każdą torebeczkę otwierałam, zaprzyjaźniałam się z kamyczkami i odkładałam do środka, gdyż torebeczki ślicznie są opisane.
Dziękuję sponsorowi nagrody: Karokorale.
Dziękuję Tym, które wybierały.
Dziękuję Tym, którzy trzymali kciuki za moją opaskę.
Na koniec jeszcze tylko dodam, że opaskę miałam na głowie w pewien uroczy wieczór, sędzony głównie na parkiecie - również zrobiła niezłe wrażenie.

Pozdrawiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz