środa, 21 sierpnia 2013

FANABERIE SOUTACHE 02

Oto uszyłam kolejne kolczyki do kolekcji FANABERIE - seria dla odważnych dziewczyn, które nie boją się koloru.
Tym razem jednak z nieco łagodnieszą kolorystyką, romb żyłkowanego howlitu ma kolor lekko wpadający w pomarańcz.
Sutaszowe tasiemki czarne, żółte i turkusowe.
Dół zwieńczyłam niebieskimi fasetowanymi kulkami jadeitu i zieloną kropelką.
Górny element ozdobiłam kwiatkami w kolorze złotym.






Ta wersja jest zdecydowanie delikatniejsza zarówno w formie jak i kolorystyce, choć daleko im jeszcze do pastelowej łagodności.
Dziękuję za motywujące komentarze pod poprzednimi FANABERIAMI.
POZDRAWIAM Wszystkich odwiedzających mego bloga, bardzo mi miło że zaglądacie.

6 komentarzy:

  1. Śliczne. A te kwiatuszki bardzo dodają im uroku! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Soczyste i energetyczne, jak tu się nie uśmiechać do takich ozdóbek:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się świetna kolekcja! Do tego co napisały poprzedniczki, dodam, że świetne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już brak mi słów! Ile razy można pisać, że coś jest śliczne??? Uwielbiam takie długie "wisiory".

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie śliczne! Świetne kolory! Idealne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne i soczyste połączenie barw, przywołuje na myśl promienie słońca w słoneczny dzień.

    OdpowiedzUsuń